HA ILYEN FONTOS, AKKOR MIÉRT NEM FIGYELNEK A TANÍTÓK JOBBAN A GYEREKEK EGYÉNI SZÜKSÉGLETEIRE, HALADÁSI TEMPÓJÁRA?
Mert a munkaidő- és tartalmi szabályozás, valamint az ellenőrzési rendszer is ennek ellenében hat…
Mert minden eddiginél kevesebb idejük és energiájuk marad ilyesmire…
Például, mert 2013 óta a heti óraszámuk 21-ről 26-ra emelkedett, s míg 2013-ig ebbe minden, a gyerekek körében végzett munka beleszámított, azóta semmiféle ügyelet, és a heti 32 órát meg nem haladó eseti helyettesítés sem számít bele…
Mert miközben a differenciálás kényszere egyre szorítóbb, a megvalósításban magukra maradtak:
- nincs mihez nyúlni,
- égetően hiányzik egy feladatbank, melyben a Nat képességfejlesztési céljainak megfelelő rendszerezésben jelennek meg az egyes gyerekek fejlődésének támogatására alkalmas feladatok.